MIDICOM računala d.o.o.
HR - 10000 Zagreb, Račićeva 1

Napredna i cjelovita rješenja za planiranje, implementaciju i upravljanje informacijskim sustavima

Jamstvo

Na sve pružene usluge i isporučene proizvode osiguravamo jamstvo, prethodno definirano ugovorom ili specifikacijom proizvođača opreme.

Iz jamstvenog roka se izuzimaju kvarovi koji nastaju nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjima, strujnim udarom ili nekvalitetnim napajanjem, elementarnim nepogodama ili višom silom.

Preporuča se upotreba UPS-a, uređaja za neprekidno i kvalitetno napajanje.

Jamstvo se također ne odnosi na potrošne dijelove kao što su: glava printera, bubanj, traka, toner, baterija, akumulator, miš, tipkovnica, ventilatori na napajanju i CPU hladilu (osigurajte radne uvjete sa što manje prašine, primjerene relativne vlage i bez naglih promjena temperature, redovno čišćenje računala).

Jamstvo se ne uvažava ako se ustanovi da je proizvod otvarala neovlaštena osoba, ugrađeni neoriginalni dijelovi i potrgana kontrolna naljepnica.

U vezi s reklamacijom proizvoda priznajemo troškove slanja proizvoda u visini važeće željezničke ili poštanske tarife.

Ako se zahtjeva servis proizvoda kod korisnika naplaćuju se stvarni putni troškovi.

Za vrijeme trajanja servisa produžuje se jamstveni rok, a u slučaju da popravak traje duže od 45 dana sporazumno s korisnikom, proizvod se može zamijeniti odgovarajućim.

Preporuča se korisnicima da redovito kopiraju sve svoje podatke iz računala na vanjske medije za pohranu podataka (hard disk, CD, DVD, streamer trake i sl.). Za izgubljene podatke u slučaju kvara ili u toku servisa ne može se pružiti jamstvo.

Ponovno instaliranje operativnog sustava i korisničkih programa (samo licencirani softver) od strane servisa naplaćuje se prema stvarno utrošenom vremenu.

MIDICOM računala d.o.o.
Račićeva 1
HR - 10000 Zagreb
Tel./Fax: 2363 504
Email: info@midicom.hr

© 2015 MIDICOM računala d.o.o.

site by MIDICOM